Święta już coraz bliżej. Skąd to wiemy?
Coca-Cola wraca z kampanią, która niczym Kevin na Polsacie, wszystkim przypomina, że „Holidays are Coming”. W tym roku jednak święta już nie będą takie słodkie. Na pierwszym planie świątecznych działań marketingowych marki pojawiła się bowiem Coca-Cola Zero. To ukłon w stronę młodszego targetu, który większą uwagę przykłada do zdrowego odżywiania.
„Naszym wyzwaniem każdego roku jest wykorzystywanie tradycji, tak kochanej przez naszych konsumentów, i pokazywanie jej w nowy, świeży sposób, atrakcyjny dla naszej głównej grupy docelowej – młodych dorosłych” – tak o podjętej zmianie mówił Alec Mellor, marketing manager w Coca-Cola GB dla Marketing Week.
Ale to nie koniec wysiłków marki, by przyciągać młodszych odbiorców. Po raz kolejny powstanie specjalny świąteczny filtr we współpracy ze Snapchatem, a nawiązanie współpracy z LADBible pomoże pokazać content nawiązujący do tradycji świątecznych reklam Coca-Coli.
Ciekawe, czy za kilka lat te działania wpłyną na sam wizerunek innego świątecznego produktu tego tak zasłużonego brandu – to jest czy Święty Mikołaj w końcu schudnie?
Autor:
Arkadiusz Poncyliusz
Senior Copywriter w agencji Generations
[Źródło: https://www.thedrum.com/news/2018/11/06/coke-zero-put-front-and-centre-holidays-are-coming-campaign-first-time]