Napisz do nas | Generations
site logo
  • STRONA GŁÓWNA
  • KATEGORIE
    • Rodzina
    • Matki
    • Ojcowie
    • Dzieci
    • Trendy
    • Technologie
    • Badania
    • Styl życia
    • PR
    • Krótko i na temat
    • Eventy
  • WYDARZENIA
  • O NAS
  • KONTAKT
Homepage > Krótko i na temat > Święty Mikołaj na diecie czyli świąteczny stół bez słodzenia

Święty Mikołaj na diecie czyli świąteczny stół bez słodzenia

Mikołaj na diecie
Święta już coraz bliżej. Skąd to wiemy? 
Coca-Cola wraca z kampanią, która niczym Kevin na Polsacie, wszystkim przypomina, że „Holidays are Coming”. W tym roku jednak święta już nie będą takie słodkie. Na pierwszym planie świątecznych działań marketingowych marki pojawiła się bowiem Coca-Cola Zero. To ukłon w stronę młodszego targetu, który większą uwagę przykłada do zdrowego odżywiania. 
„Naszym wyzwaniem każdego roku jest wykorzystywanie tradycji, tak kochanej przez naszych konsumentów,  i pokazywanie jej w nowy, świeży sposób, atrakcyjny dla naszej głównej grupy docelowej – młodych dorosłych” – tak o podjętej zmianie mówił Alec Mellor, marketing manager w Coca-Cola GB dla Marketing Week. 
Ale to nie koniec wysiłków marki, by przyciągać młodszych odbiorców. Po raz kolejny powstanie specjalny świąteczny filtr we współpracy ze Snapchatem, a nawiązanie współpracy z LADBible pomoże pokazać content nawiązujący do tradycji świątecznych reklam Coca-Coli.
Ciekawe, czy za kilka lat te działania wpłyną na sam wizerunek innego świątecznego produktu tego tak zasłużonego brandu – to jest czy Święty Mikołaj w końcu schudnie?

Autor:
Arkadiusz Poncyliusz
Senior Copywriter w agencji Generations

[Źródło: https://www.thedrum.com/news/2018/11/06/coke-zero-put-front-and-centre-holidays-are-coming-campaign-first-time]

PoprzedniObraz stworzony przez sztuczną inteligencję sprzedany za 432 tysiące dolarów
NastępnyWięcej Netflixa dla dzieci

Podobne artykuły:

  • Walmart_FT
    Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA_kratywnosc
    IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę

Kategorie

banner gnrs

Najnowsze posty

  • Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę
  • Więcej Netflixa dla dzieci
  • Święty Mikołaj na diecie czyli świąteczny stół bez słodzenia
  • Obraz stworzony przez sztuczną inteligencję sprzedany za 432 tysiące dolarów
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Smacznego! Okruszki posprzątamy ;) Lubię ciasteczka (zgoda)Polityka prywatności