Napisz do nas | Generations
site logo
  • STRONA GŁÓWNA
  • KATEGORIE
    • Rodzina
    • Matki
    • Ojcowie
    • Dzieci
    • Trendy
    • Technologie
    • Badania
    • Styl życia
    • PR
    • Krótko i na temat
    • Eventy
  • WYDARZENIA
  • O NAS
  • KONTAKT
Homepage > Trendy > Royal Baby kontra świat reklamy

Royal Baby kontra świat reklamy

Royal Baby

W poniedziałek 15 października Pałac Kensington ogłosił radosną nowinę. Książęca para, Harry i Meghan, spodziewają się swojego pierwszego dziecka. Wieść błyskawicą obiegła świat, który znów z wypiekami czeka na kolejne royal baby.

Przyjście na świat książęcego potomka to zawsze wielkie wydarzenie, szczególnie w krajach podlegających Królowej Elżbiecie II. Dziecko młodszego syna Księcia Karola i Księżnej Diany, budzi szczególne emocje, gdyż Harry prowadził życie mocno odbiegające od powszechnego wyobrażenia na temat życia rodziny królewskiej. Swoim stylem bycia, nieco buntowniczym i bardzo zbliżonym do swoich rówieśników, Harry zyskał olbrzymią sympatię społeczeństwa, bo oto pojawił się książę, z którym młodzi, „zwykli” ludzie, mogli się utożsamiać.

Od 2016 roku w życiu młodszego księcia, wszystko układa się świetnie: stworzył związek z amerykańską aktorką Rachel Meghan Markle, który przypięczętował w 2017 zaręczynami, a w 2018 ślubem. Oczywistym było, że kolejnym krokiem będzie potomek, a media zwracały uwagę na to, że z racji wieku Meghan, która ma 37 lat, para zdecyduje się na dziecko szybciej, niż William i Kate, którzy wieść o ciąży księżnej ogłosili półtora roku po ślubie.

Dobra nowina oznacza nie tylko to, że przez najbliższe miesiące kolorowa prasa będzie mieć wdzięczny temat do newsów i reportaży, a sklepy pamiątkarskie wypełnią się gadżetami o royal baby Harry’ego i Meghan. Takie wydarzenie ma realne przełożenie na świat reklamy, a świat ten tylko czeka na tak świetne okazje, by wykorzystać je w marketingu dla swoich marek. 

Wystarczyło zaledwie kilka godzin, by znane marki skomentowały wieść o ciąży Księżnej Meghan w niezwykle błyskotliwy sposób.

Sieć restauracji Domino’s Pizza wydała własne oświadczenie, parodiując tym samym oświadczenie Pałacu Kensington:

We are very pleased to announce that we too are expecting a new arrival, due 19th November 2018. #RoyalBaby pic.twitter.com/SblQaZEXs8

— Domino's Pizza UK (@Dominos_UK) October 16, 2018

Jedna z najsłynniejszych odzieżowych sieci sklepów – H&M, również odpowiednio zareagowała na wieść o idącym na świat potomku dynastii Windsorów. Co ciekawe, wykorzystała do tego swoje logo:

We’ve always been on team HARRY & MEGHAN, and not just because of our similarities. Congratulations to the royal couple! 🇬🇧👑❤️🍼#royalbaby https://t.co/D6n3Frdgxs pic.twitter.com/Q4EKYnPcWu

— H&M (@hm) 16 października 2018

Uroczą reakcję zaserwowała także marka Iceland Foods:

We personally can’t wait to welcome this little ginger wonder into our lives#RoyalBaby pic.twitter.com/hnmlQbzob7

— Iceland Foods ❄️ (@IcelandFoods) 15 października 2018

Nie obyło się bez reakcji na polskim podwórku: al.to zareagowali w równie zabawny sposób, co zagraniczni giganci:

U kogo już jest #RoyalBaby? 😉https://t.co/vH3BwXwmzR pic.twitter.com/Y1ap23h1hQ

— al.to (@al_to_polska) 15 października 2018

Przyłączamy się do gratulacji, a oprócz Royal Baby, czekamy z wypiekami także na kampanie, które dopiero powstaną z okazji narodzin kolejnego księcia lub księżniczki.

Tymczasem, na koniec pragniemy ogłosić kolejną dobrą nowinę. 17 października na świat przyszło pierwsze dziecko Pippy Middleton, siostry Księżnej Kate. Gratulacje!

Autor:
Justyna Mazur
Copywriter w agencji Generations

PoprzedniBLE – czyli miejsce, w którym najważniejsi bohaterowie… sprzedają swój wizerunek.
NastępnyKoncert Pełen Marzeń – 50. urodziny Kinder

Podobne artykuły:

  • Walmart_FT
    Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA_kratywnosc
    IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę

Kategorie

banner gnrs

Najnowsze posty

  • Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę
  • Więcej Netflixa dla dzieci
  • Święty Mikołaj na diecie czyli świąteczny stół bez słodzenia
  • Obraz stworzony przez sztuczną inteligencję sprzedany za 432 tysiące dolarów
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Smacznego! Okruszki posprzątamy ;) Lubię ciasteczka (zgoda)Polityka prywatności