Projekt Body dla marki Nestle NAN

BRIEF

Nestle NAN to marka mleka modyfikowanego, kategorii produktowej bardzo trudnej do bezpośredniej komunikacji z uwagi na wiele ograniczeń natury prawnej. W jaki sposób zatem trafić do konsumentek i na czym komunikację?

ROZWIĄZANIE

Poprzez modę, czyli coś, co interesuje wszystkie kobiety, trafiliśmy do mam, przekazując im wiedzę dotyczącą najważniejszego składnika mleka kobiecego, czyli białka, będącego jednocześnie podstawowym wyróżnikiem marki NAN.

REALIZACJA

Do współpracy zaprosiliśmy Beatę Sadowską, lubianą dziennikarkę i blogerkę. We współpracy z nami stworzyła ona nową markę odzieży dziecięcej „Projekt Body”. Mamy, obecne i przyszłe, zainteresowane akcją teaserową prowadzoną w social media, kiedy weszły na stronę akcji, dowiadywały się, że to nie kolejna marka modowa celebrytki, a kampania społeczna mająca na celu przekazywania wiedzy o właściwościach białka w mleku matki. Wybierając body dla swojego dziecka zdobywały wiedzę, by później „zapłacić nią” za wybrany produkt. Działanie zostało wsparte kampanią Polskie Towarzystwa Dietetyki, a także samej marki NAN. Z wielu elementów narodził się spójny komunikat – dla przyszłego zdrowia dziecka wybieram mleko z najlepszym białkiem.