14 października marka Kinder obchodziła swoje 50-te urodziny. Tego dnia na całym świecie odbyły się wydarzenia uświetniające ten dzień.
W Polsce Kinder zaprosił wszystkich do wspólnej zabawy na PGE Narodowy w Warszawie. Impreza była finałem prowadzonej od początku roku promocji konsumenckiej „50 urodziny Kinder – wygraj marzenia”.
W ciągu dnia działał specjalnie stworzony plac zabaw z mnóstwem atrakcji dla najmłodszych, a wieczorem przeobraził się on w najprawdziwszą salę koncertową. Na specjalnie wybudowanej scenie zasiadła orkiestra symfoniczna, która w towarzystwie gwiazd zabrała zgromadzonych widzów w niezwykłą podróż przez marzenia. To było muzyczno-wizualne show oparte na największych przebojach ostatnich 50-lat, okraszonych niezwykłymi wizualizacjami. Całość uświetnił udział artystów: Dawida Kwiatkowskiego, Natalii Szroeder, Grzegorza Hyżego oraz Katarzyny Łaskiej.
Na scenie pojawili się również znani z polskich talent show: Kamil Bijoś, Hanna Hołek oraz Anna Rosochacka. Takie połączenie sił wokalnych oraz charyzmy wszystkich wykonawców stworzyło wspaniałą atmosferę do wspólnej zabawy i świętowania urodzin marki Kinder.
Dla nas, agencji Generations, praca przy tym projekcie była spełnieniem marzeń – pracując od koncepcji po realizację stworzyliśmy jedne z największych urodzin w historii. To był prawdziwie radosny dzień.
Autor:
Arkadiusz Poncyliusz
Senior Copywriter w agencji Generations