Napisz do nas | Generations
site logo
  • STRONA GŁÓWNA
  • KATEGORIE
    • Rodzina
    • Matki
    • Ojcowie
    • Dzieci
    • Trendy
    • Technologie
    • Badania
    • Styl życia
    • PR
    • Krótko i na temat
    • Eventy
  • WYDARZENIA
  • O NAS
  • KONTAKT
Homepage > Trendy > Halloween - czas się bać (dobrych reklam)!

Halloween – czas się bać (dobrych reklam)!

shutterstock_483055144-small

Jak co roku święto Halloween podzieli Polaków. Jedni będą oburzeni, z kolei inni nie będą mieli nic przeciwko zabawie w wigilię Wszystkich Świętych. Dla marketerów obsługujących rynki, w których Halloween przybiera formę zabawy i maskarady, takich jak: USA, Kanada, Irlandia, Wielka Brytania, to niezwykle kreatywny czas.  Czego można spodziewać się w tym roku? Oto kilka ciekawych przykładów.

„Horror… PopUp”

Zaczęło się od chęci zaprojektowania surrealistycznego placu zabaw dla dorosłych. Tak powstał „DreamMachine”. Interaktywne pomieszczenie na Brooklynie, zaprojektowane z myślą o pobudzaniu zmysłów, dostarczaniu unikalnych doświadczeń i w szczególności  dla pokolenia instagramerów, oferując niezastąpiony poziom instagramability – który, jak widać, spowodował to, że lokalna, Brooklyńska inicjatywa, jest właśnie opisywana na polskim blogu. Czy formuła uległa wyczerpaniu, czy zwyczajnie postanowiono zaoferować inny zestaw doświadczeń, „

DreamMachine przemienił się w NightmareMachine, oferując instagramowiczom nieograniczone możliwości doświadczania i dzielenia się. Dlaczego o tym piszę?

Już teraz można zobaczyć, jak za kilka dni będzie wyglądał nasz Instagram 😃  

https://www.instagram.com/inthedreammachine/

„Horror… Tour”

NightmareMachine to oddzielna inicjatywa. Czy z tej formuły mogą i czerpią marki? Bardzo ciekawy pomysł jest właśnie realizowany w Seattle Chocolate Factory, do której drzwi w Halloween zostaną otwarte, a w fabryce zostanie zorganizowane „Haunted Factory Tour” dla całych rodzin – całość będzie utrzymana w konwencji horrorów z lat ’80. Zapowiada się na wciągające doświadczenie, oddziałujące na emocje konsumenta i dostarczające ciekawej zabawy.

Co należy podkreślić, całość w odbędzie się w siedzibie i fabryce firmy.

 

„Huluween”

Telewizja nie pozostaje dłużna. Jak przystało na telewizję streamingową, czekają nas filmowe maratony. Amerykańska stacja Hulu idzie o krok dalej i Halloween, przepraszam – Huluween, w tym roku będzie celebrować cały miesiąc. Oprócz klasyków pojawią się również „Orignal series”

i długo oczekiwane premiery dwóch produkcji, – “Into the Dark” i “Light as a Feather”.

Co jest ciekawe? CMO platformy Hulu, Kelly Campbell w jednym z wywiadów wspomniał,

że  połowa subskrybentów Hulu uważa Halloween za swoje ulubione święto – jak widać, ta tradycja w USA znacznie odbiega od naszej. W odpowiedzi na potrzeby subskrybentów, Hulu będzie przez cały miesiąc wyświetlał spersonalizowane rekomendacje. W tym roku po raz pierwszy odbędzie się również Huluween Film Fest, podczas którego ośmiu obiecujących twórców filmowych będzie miało okazję zaprezentować swoje przerażające filmy krótkometrażowe o Hulu.

Oto jeden z nich:

  

“Opowieść o upiorach”

W zeszłym roku popularna marka cukierków M&M’s stworzyła kampanię opartą na interaktywnej opowieści o duchach dla najmłodszych:

Opowieść nosiła tytuł “Millie & Max: A Ghost Story” i została opowiedziana w siedmiu

rozdziałach. Każdy fragment trwał około 30 minut i był udostępniany na platformach społecznościowych m.in.: Facebook, Instagram i Twitter. 

Produkt pojawiał się w nim jako „plot device”, to właśnie po kolorach cukierków dzieci głosowały jakie decyzje powinien podjąć bohater opowieści. Historia była kontynuowana w sposób jaki zagłosowały i wybrały dzieci.

 

“Zombie Taste”

Co na to Skittles? Stworzono specjalną edycję cukierków, których smak został określony jako

„Rotten Zombie”. Za narrację w komunikacji przyjęto wyzwanie. Namawiano do zdobycia się

na odwagę i spróbowania przedziwnie określonych smaków. Smak “Rotten Zombie”, to połączenie ostrego, ale nie ekstremalnego lub w jakikolwiek obrzydliwego smaku. Produkt i wyzwanie skierowane do pokolenia Z.

Autor:
Dariusz Pawlak
New Business Manager w agencji Generations

PoprzedniKoncert Pełen Marzeń – 50. urodziny Kinder
NastępnyObraz stworzony przez sztuczną inteligencję sprzedany za 432 tysiące dolarów

Podobne artykuły:

  • Walmart_FT
    Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA_kratywnosc
    IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę

Kategorie

banner gnrs

Najnowsze posty

  • Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę
  • Więcej Netflixa dla dzieci
  • Święty Mikołaj na diecie czyli świąteczny stół bez słodzenia
  • Obraz stworzony przez sztuczną inteligencję sprzedany za 432 tysiące dolarów
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Smacznego! Okruszki posprzątamy ;) Lubię ciasteczka (zgoda)Polityka prywatności