Napisz do nas | Generations
site logo
  • STRONA GŁÓWNA
  • KATEGORIE
    • Rodzina
    • Matki
    • Ojcowie
    • Dzieci
    • Trendy
    • Technologie
    • Badania
    • Styl życia
    • PR
    • Krótko i na temat
    • Eventy
  • WYDARZENIA
  • O NAS
  • KONTAKT
Homepage > Krótko i na temat > Doritos i Burberry za głosem konsumentów

Doritos i Burberry za głosem konsumentów

FB templait1309

Siła mediów i opinii publicznej zyskuje na znaczeniu. Polscy internauci byli oburzeni składem nachosów Doritos dostępnych na naszym rynku – w przeciwieństwie do tych, które wytwarza się w innych krajach, polscy konsumenci musieli kupować te z olejem palmowym, który jest szkodliwy. Tego oleju nie ma np. w produkcie dostępnym we Francji czy Niemczech. Firma, przyparta do muru, podjęła decyzję o usunięciu oleju palmowego z początkiem 2019 roku. Co prawda tłumacząc się w uzasadnieniu długofalową strategią.

Pod społecznościową falą krytyki ugięła się też odzieżowa marka Burberry. W wakacje zrobiło się o niej głośno, gdy na jaw wypłynęła informacja, że firma niszczy swoje niesprzedane, pochodzące z poprzednich kolekcji ubrania o wartości 38 mln dolarów. Strategia stosowana od kilku lat nie spodobała się internautom. Firma poinformowała właśnie, że zaprzestanie tej praktyki i będzie przekazywać odzież na cele charytatywne, m.in bezrobotnym kobietom szukającym pracy. Marka podjęła też inicjatywę społeczną „Make Fashion Circular”, której celem jest produkcja ubrań z odnawialnych surowców i ponowne przetwarzanie zużytej odzieży.

Autor:

Anna Włodarczyk
PR Manager w agencji Generations

PoprzedniIkea nakłania swoich klientów do działań proekologicznych
NastępnyEasyJet dla millenialsów

Podobne artykuły:

  • Walmart_FT
    Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA_kratywnosc
    IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę

Kategorie

banner gnrs

Najnowsze posty

  • Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę
  • Więcej Netflixa dla dzieci
  • Święty Mikołaj na diecie czyli świąteczny stół bez słodzenia
  • Obraz stworzony przez sztuczną inteligencję sprzedany za 432 tysiące dolarów
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Smacznego! Okruszki posprzątamy ;) Lubię ciasteczka (zgoda)Polityka prywatności