Napisz do nas | Generations
site logo
  • STRONA GŁÓWNA
  • KATEGORIE
    • Rodzina
    • Matki
    • Ojcowie
    • Dzieci
    • Trendy
    • Technologie
    • Badania
    • Styl życia
    • PR
    • Krótko i na temat
    • Eventy
  • WYDARZENIA
  • O NAS
  • KONTAKT
Homepage > PR > 15 urodziny LinkedIn

15 urodziny LinkedIn

image

LinkedIn świętuje właśnie swoje 15. urodziny. Serwis cieszy się coraz większą popularnością wśród polskich internautów.

Wg przeprowadzonych przez Gemiusa badań, coraz więcej polskich użytkowników sieci ma konto na LinkedIn. Liczba odwiedzających serwis LinkedIn zaczyna rosnąć w poniedziałek, osiąga swoje maksimum w środku tygodnia (w środę lub czwartek), a potem spada, osiągając najniższe wartości w weekend. Nic więc dziwnego, że najwięcej osób korzysta z portalu na swoich laptopach i komputerach osobistych – zapewne w pracy. W stosunku do roku poprzedniego podwoiła się też liczba użytkowników mobilnych.

Z okazji swoich urodzin, LinkedIn opracował infografikę, która w przejrzysty sposób pokazuje, jak zmieniał się na przestrzeni lat. Serwis ma obecnie 562 mln użytkowników z ponad 200 państw. W tym czasie najszybciej rozwijały się branże: internetowa, gamingowa, outsourcingowa, mediów online oraz HRowa. LinkedIn wyparł lokalne serwisy tego typu w większości krajów i stał się najpopularniejszą platformą dla networkingu.

LinkedIn – choć po cichu – wprowadził niedawno nową funkcję, która ma ułatwić networking. „Znajdź w pobliżu” pojawia się na razie użytkownikom LI, zarówno na iOS jak i Androidzie, którzy mają włączony Bluetooth.

Serwis chwali się za to inną nową funkcjonalnością. Poinformował właśnie, że – chcąc redukować wszelkie bariery komunikacyjne – wprowadził opcję tłumaczenia treści na 60 języków.„Jest to jedna z najbardziej pożądanych przez Was funkcji i cieszymy się, że łatwiej niż kiedykolwiek będziecie mogli być w kontakcie z osobami, firmami czy grupami, którymi się interesujecie, bez względu na język, jakim się posługujecie” – napisano na blogu.

Wśród nich jest również język polski. Nad Wisłą LinkedIn zyskuje na popularności, jednak nadal jest narzędziem niedocenionym przez marketerów.

LinkedIn już nie jest tylko wirtualnym CV

Podejście samych twórców platformy jak i jej użytkowników mocno zmieniło się na przestrzeni lat. LinkedIn daje możliwości zarówno osobom prywatnym, jak i firmom. Nie jest to już tylko przestrzeń do przedstawiania swoich umiejętności, ale przede wszystkim do nawiązywania oraz podtrzymywania biznesowych kontaktów.

Skupmy się na chwilę nad możliwościami, jakie LinkedIn oferuje markom.

1. Zwiększenie swojej wiarygodności

LinkedIn to miejsce, w którym w szybki i łatwy sposób przedstawisz informacje na temat swojej firmy, pracowników, czy otrzymanych nagród. To świetne miejsce do tego, aby zachęcić swoich potencjalnych klientów do nawiązania współpracy, czy przyszłych pracowników do uczestniczenia w rekrutacji. Otrzymane opinie pozwolą zwiększyć wiarygodność Twojej firmy, jako marki godnej zaufania.

2. Sposób na szybki kontakt

Choć wizytówki nigdy nie wychodzą z mody, to może się zdarzyć, że po pewnym czasie część z nich stanie się nieczytelna lub nieaktualna. Dobrze wtedy sięgnąć po jej elektroniczną wersję, której odpowiednikiem jest zawsze zaktualizowany profil na LinkedIn.

3. Możliwość pozyskania nowych wartościowych leadów

Dobrze wypromowany i na bieżąco aktualizowany profil firmy może zaciekawić Twoich potencjalnych partnerów biznesowych do nawiązania współpracy. Warto o niego zadbać!

 

Autorzy:

Anna Włodarczyk
PR Manager w agencji Generations

Karolina Ogonek
Social Media Specialist w agencji Generations

PoprzedniSuperbohater BMW
NastępnyDuże sprawy małych ludzi

Podobne artykuły:

  • Walmart_FT
    Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA_kratywnosc
    IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę

Kategorie

banner gnrs

Najnowsze posty

  • Wirtualny świat zabawek w Walmart
  • IKEA na nowo odnajduje dziecięcą duszę
  • Więcej Netflixa dla dzieci
  • Święty Mikołaj na diecie czyli świąteczny stół bez słodzenia
  • Obraz stworzony przez sztuczną inteligencję sprzedany za 432 tysiące dolarów
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Smacznego! Okruszki posprzątamy ;) Lubię ciasteczka (zgoda)Polityka prywatności